weyh, aku emotionless weyh, -__-

Photobucket
eheh, hellooo babe!
duh, aku tak tahu apsal ape aku boleh buat tajuk aku emotionless,
erk, //pasang lagu no more prefume piano ver.
pasal, pasal, ape ape je lah, -,-
aku erk, aku //apsal gagap?
-_-. aku nak keluar nak beli coutrage printer aku, tapi aku malas,
aku nak makan kek, tapi aku tak tahu apsal?
takdek orang carik pasal tapi aku er, bad mood
aku er, aku, aku tak tahu apsal aku ni?
orang cuti dah penuhkan blog dengan cuti cuti dyorang,
aku? //ehem, gambang tu?
ehhhh, hari ni, mak cik aku nak hanta balek abang sedare aku tapi, erk, aku jumpa dye semalam jer,
aku tak tahu aphal aku ni,
fb aku pun dah macam pfft dah,
account tu nak penuh tapi aku malas nak buat account baru lah,
bukak notification pun abcdfg,
friend request pun dah macam , erk, bape banyak aku tak approve, sorry, //bow .
aku bukak fanfic tapi er, aku tak baca feeling pun, //kau paham tak ayat aku?.
at first aku rase macam zombie dah, dahlah emotionless, pasang pulak lagu piano version,
eheh, aku nak lepak bilik mak aku tapi aku er, malas,
aku tak tahu aphal aku ni?
dher, someone tell me apsal aku cam ni,pleaseeee?

erk, dahlah,dah banyak mana dah aku merepek ni.

No comments:

Post a Comment