SCHOOLIFE!

Photobucket
okey ladies!
i'm backk!
yeah, tajuk pun random kan?
so my entry kali ni memang banyak random atau 'mixed'.
erk, and nampak jugak kan?
no gamba?
that mean no gamba satupun kat entry ni,
pasal ape?
pasal i gune iPad,

tetibe je kene update blog,
*kene?* bhaha, taklah just rinduuuuuu blog!

okey, jum start random aku,

random 1 ; Sekolah

dude, rabu sekolah and i'm a senior,
name pun 1st day kan?
so, memacam lah jenis manusia aku jumpe, -,-'
and, anddd form 1 tahun ni bertambahhh duhh,
and form 1 perempuan lebih tinggi dari aku, -..-

so, 1st day, masuk lah dewan yang memang besar lagi 'sejuk' tuh,
amek kauu!
berpeluh+menguap=boring
dude gilerlah aku rase,
and mase cikgu mekak suruh duduk,
aku rase akulah orang yang pertama duduk-,- //isy isy isy--'.
dah duduk, alahaiiii,
nak nyanyi lah, itulah, inilah,
aku duduk depan puteri, so, ckyt ckyt pandang belakang sampai aku rase cikgu kat belakang,
amyra pulak cekal, duduk sebaris lah ;')
dye pun cam aku, tak reti duduk diam diam,
naseblah pengawas sibuk dengan budak form 1 "_"
kau tahu ape dalam otak aku mase tu?
'l.joe,c.a.p,min ho, jaehyo, joong ki' ha, nampak sangatlah tipuuu,
yang ade dalam otak aku yang blank mase tu is,
'biler nak balek huh?'

masuk klas, and aku duk belakang, sebelah tingkap,
and puteri, kau tahu?
kelas aku kat mne?
atas skaliiii!
pfft lah aku ingat 2 a kat level 2 rupenyee level3 -,-
same level dengan amyra,

geez~ first day sekolah, math mestilah homework pertama kan?
asyik math je dari tahu lepas homework pertama aku //ngeluh.
cikgu?
cikgu klas aku mestilah sporting!
name?
takyah tahu oke?
budak SMKSU mesti tahu kan?

random2 ; hari 2 sekolah

okeyyy, khamis,
bagusnyeee duk dalam dewan, tapi hari ni paling lamalah dalam minggu ni,
cikgu disiplin sesipetang bagitahu pasal buku panduan disiplin yang aku tak pernah nak baca,
kau tahu?
aku sampai nak tertidur dengar cikgu citer tu, citer ni,
masuk klas, aku letak kepala atas meja, buat hal aku, lantaklah budak klas aku yang lain -,-
agama je keje sekolah and sejarah, ouh lalalala,
agama aku dah start tulis rumi pasal bulan satu tulisan aku memang sebijik huduh //sengih.
khamis, and mase khamis tu aku rase demam kot~
demam boleh lagi, jangan hidung darah sudaaaa~
malam tu aku demam tak tahu apsal?

random 3 : jumaat

jumaat, kitorang belajar science di mana bab 1 //ayat aku.
dan adalah part part yang agak ._..
dan kau patut tahu budak laki kan?
dan jumaat jugaklah aku ade homework lukis lukis,
ouh cikguuu!

random aku panjang kan?
so, sorrryyyy!

No comments:

Post a Comment