dah CLASH!

Photobucket
so peeps!
hallo?
eheh, memandangkan tajuk fadz sebijik cam abcdefg,
sape kesah kan?
//mula dah ayat belit belit.
before that, sape tahu lagu blog fadz lagu ape?
nanti bagi gula gula ^_^ //pulakk.
eheh, aku pun tak tahu apsal aku boleh buat lagu sedih? erk, lagu piano dalam blog aku -.-
dah dah,
by the way, habit baru fadz dah bertambah satu ; kalau sedih pasang lagu piano ver
eheh, jiwang pulak aku kan?

actually tajuk aku ni sebenarnye taklah sedih sangat, //ehem,
nak tahu tak nur fadzlinadah clash dengan sape?
ehem, ehem, take a note, 'dia' bukan pakwe aku tapi bias aku,
eheh, banyak pulak lah aku ,erepek kat sini,-.-
ya, back to topic, //ayat same lagi, nanti aku tukar.

yeah, aku dah cerai, ehh, clash dengan Lee Chan Hee a,k,a Chun Ji >Teen Top< eheh, ni pasal dye curang, erk, lebih kurang lah, dye dating dengan perempuan ullzang tu, tapi kan, actually, aku tak sedihhhh langsung! ahaha, well, takpeklah, aku boleh tukar boyprenggg, bias baru //big smile.
eheh, nak tahu sape?
maybe dalam group x5 kot,
harhar, amyra, kau jangan nak negative think oke?

well, tadi aku ingat nak buat homework yang macam gunung everest tu,
tapi malangnya, //eceyh, ayat. mathematic jugak lah yang jadik homework yang banyak, serious,
i hateeeee itttt!
kalau tak buat, aku agak, penalti datang, //nak bakar kad penalti

aku rase dah cukup kut aku update, lagipunnak exchange link ,
byeee!

p/s; eheh, macamlah aku setia sangat dengan chun ji, takpeklah, kita dah clash

No comments:

Post a Comment