TERIMA KASIH LEE RINA (Y)

Photobucket
alohaaaa!
hye der!
okie, how ya day? //ayat tu bantai je.
mine?
bhaha! i'm exteremeeelyyyyyy happpyyyy.
duh, bukan sebab latihan sukan or tukar tempat but sebab, ah takyah tahu lah,
erk, korang punye skolah dah merentas desa?
me? 3.2.2012. Nak jelah aku tanak datang tapi, nanti cikgu temenggung bising duh -,-
dah, tade kene pun, ouh,
aku betul betul takleh sabar duh jumaat ni!
bukan pasal aku nak join budak laki sembahyang jumaat or whatever -,-
pasal yeah, he's back!
again, he's back not she's back infinite okie?

kau tahu?
hari ni memandangkan i exteremely happy,
atas sebab sebab yang tidak diketahui, dah dapat homework kemahiran hidup -,-
ptuih, -,- nasiblah minggu depan cuti duh, kau tahu? ade ka homework tu suruh aku lukis lukis, erk, i mean lakaran, isy isy isy--' aku taklah creative duh -.- dapat homework yang macam pfft-,-.

oh dah dah melalut panjang dah aku ni,
okie, tajuk i ape?
thank you lee rina (Y)
apsal?
ptuih lah kau syaf =.=
pasal kau dah 'menjangkitkan' aku dengan angau kau kat X-5 tu,
aku pun dah 'terjangkit'. again, TER, okie?
haha,
kau tengok? pasal kau dah sebarkan virus kau tu, aku hari hari tengok video dangerous,
ptuih kau syaf -,- //salahkan orang.
bytheway, thank you sangat sangat pasal kau memang dah buat aku gilaa,

duh, dahlah stop pasal x-5 pasal lagi aku citer lagilah aku gilaaa,
tak memasal lagi nanti chun ji ada madu, //puih.
tadi klas ai tukar tempat and guess? yess! i'm still wif puteri!
tehee //senyum besar.
duh, dah lah
ppyong!

No comments:

Post a Comment