friends, -OVER?-

Photobucket
dude!
sowyy, tadi korang kene trick pasal post ni?
again, memang nak trick kan pun, pasal post tu ade banyak perkataan xxx,
you know what i means lah kan?
so, kalau korang yang TER kena tadi, again SORRY,
aku just tanak kasi korang bertambah dosa bace menda menda karut tuuu,
//alimnye aku\\
now, kau nampak tak tajuk aku?
friends and OVER?
yeah,
aku dah OVER dah dengan satu minah a,k,a ex-friend aku atau pun ex- best friend aku,
serious dude,
memang betullah aku bace post orang yang Fri-END,
no, kekadang i dun think thats right but now?

okey, now, aku nak citer pasal seorang perempuan yang xxx
okey dude, again, sorry, aku bengang dah dengan kau, tapi aku tak kejamlah nak cakap macam 2 douh,
kau tahu ape yang buat aku sakit hati sampai aku update gune aku-kau, sampai dude dude ni?
pasal kau cakap aku EGO TINGGI, yes, i know, kau chat dengan amyra tapi aku pun terasa duh,
kau cakap dengan aku mane makhluk yang hidup takdek perasaan,?
kau pun satu, kau update status kau kat fb memacam, nak tegur pun ikut masalah kak,
lagi lagi kau satu klas dengan amyra but why kau nak jugak mase aku bad mood kau carik pasal?
kau cakap kitorang, kau dengan geng kau tu ego rendah? tak ego?
kau tahu pasal kau cakap kitorang memacam, amyra dah TERupdate blog cam ni,
sampai maki makisorry, aku takleh tolong dah!

serious, kau tak suka, kau cakap lah!

p/s: sorry aku update cam cikai!

No comments:

Post a Comment