Homework oh Homework! '__'

Photobucket
hi, hye, hell, helloooo!
//abaikan hell tu.
eheh, tetibe rasa nak mekak lagu (SNSD)
eheh, aku ter-HYPER ACTIVE,
al-maklumlah, hari ni kan ada perasmian ape tah kat gym tadi,
tapi aku erk, aku yang penat,
ehem, pakcik aku punye perasmian gym, aku yang penat?
err, dahlah malas nak masuk topik tu -.-
by the way, best gaklah, ada er, mr. universe malaysia, encik sazali tah ape tah name dye,
//owie ;D
pastu tadi ade show bina badan,
ehem,

eheh, balek tuu aku memang tak buat ape dah, ye,!
kejar katil.
//tak tahu pulak katil tu nak larik
bangun je pkul 9++
then, kene stay up buat homework weyh,
homework, mende yang aku kadang kadang tak suka,
tak suka pun kene buat jugak kan?
nk choice //:(.
karang tak buat, kad hijau sesat masuk fail peribadi aku,
//kad hijau tu penalti.

bm lah 1st yang aku buat,
aku tanak kene dapat ceramah dari cikgu bola tampar tu,
eheh, tak pasal pasal karang tertidur aku dengar ceramah,
al-maklum, aku takleh dengar ceramah lama lama, nanti ade je keje yang aku buat +_+
bm tu dua karangan aku search kat google, eheh, tapi last last aku bukak bukunrujukan aku jer,
takdek mase weyh nak bukak laptop.
lagipun, aku ni jenis, yang cakap lain, buat lain,
maknanya, aku cakap bukak laptop nak salin karangan tapi nanti tangan aku gatal bukak photoshop cs.5, nak buat header baru,
header aku ni abcdefg,

then buat bi,
geez~ tunggu jelah nanti cikgu cakap apa kat karangan aku -,-
makin teruk or?
//nervous.

lastly aku buat kemahiran hidup,
puihh -,-. dah tahu aku ni bukan kategori 'a' dalam lukis, dapat homework lakaran,
eheh, 3 lakaran 3 hari, :)
kalau cikgu tu bising bising, heh,
memang aku tidolah waktu tu jugak ;3

duh, esok dah sunday, weyh, sunday,
isnin dah start sekolah, cikgu! apsal kejap sangat cuti?
harhar, tu pun kira bagus cuti seminggu, aku tengok budak KAFA dah start sekolah rabu,
then, tadi aku bukak ape tah ade orang tulis,
"Cina yang raya, melayu yang bakar mercun"
eh, tu untuk lepaskan rindu nak raya,
//dah merepek.

aku harap sangat weyh isnin perhimpunan habis lambat, aku malas nak belajar kh weyh,
dahlah naik tingkat atas sekaliii, hanta beg pastu turun tingkat satu, pastu naik tingkat tiga ke empat huh?
//aku still blur pasal sekolah.
isnin jugak nanti kelas aku baru nak belajar geo wey, antara subjek yang aku abcdefg.

homework korang amacam?
erk, baru aku ingat sivik aku tak 100%siap lagi,
er, lantaklah, eheh, presentation tu tanak aku datang,
//makcik aku cakap kau buat sekolah sendiri eh
.
ehem, jumaat cuti balek kan?
road runnnn!
then petang off, hehe, ni yang aku suka ni :D
jumaat petang cuti sampai selasa. maulid nabi, rabu sekolah, khamis jumaat aku cuti,
well, macam mak cik aku cakap, //kau buat sekolah macam sekolah mak kau pulak,
alang alang, rabu takyah sekolah lah :)

erk, dahlarik taju sesangat dah ni weyj, aku ciaoooo dulu,
nak bukak fanfic,

p/s: semalam aku bukak fanfic pasal teentop, ahh, shuuuweeet,

No comments:

Post a Comment