ITS WAR! and and and crazyyy?

Photobucket
okey people!
wuss up!
now straight pasal aku nak download banyak banyak banyak laggguuuu!
//suara gedik\\
ptuih -.-
kau dah tengok mv MBLAQ yang baru?
i means It's War.
dah?
belum?
sape belum, cepat sep dengan aku //sep\\
okey, kalau belum nah!
kau tahu?
aku benci perempuan dalam mv tu,
dye rampas lee jun aku,
puih -,-
kalau dalam crazy, si so hyun tu amek l.joe aku,
geez!
kesian, kalau boyfie aku? ah, aku dah ngarut!
and, and andddd!
aku suka rambut leee junnn dalam mv ni!
AWESHOME! //suara gedik\\

ouh, jumaat ni last sekolah kan?
//eceyh, macam dah scholl holiday bulan dis je\\
and mak i ikut aunty i pergi amek along kat melaka,and ouh ya!
mak pergi melaka kan hari ni visit along, apsal visit along?
coz mase dye call dye tangkap shahdu! //betul ke i eja\\
haha!
along, bettter you tunggu jumaat, jadik bahan lah nanti,
//evil laugh\\

now guess aku tak sabar nak pegi seklah esok,
//wierdo\\
yesh, aku tak tahu pulak aku rajin pergi sekolah,
and aku tak tahu apsal aku 'jakun' nak pergi sangatt!
ah, sudahh, itu bukan pasal mblaq kan?

dalamm  mv ni, thunder pun AMAZING duh!
ah sudah, tengok sendiri,

and yosh!
aku dah download dah its war!
mwehehe!

and kejap lagi TEEN TOP mansa aku!
blehh,=,=

infinite tanak come back ke?

oh oh oh,
kau tengok blog baru aku cam cikai je kan?
header tu aku tak sempat nak buat sendiri so aku ameklah orang lain punye, //credit tahu\\
and and and blog aku ni sebijik cam mangkuk lah kan?
kau tengok bloglist tu?
macam bleh je duh aku tengok,
any idea?

duh, i GTG, nanti aku sambung bebel.
BTW, tadi ade yang exchange link dengan aku ^_^

No comments:

Post a Comment