Bola Tampar weyh -.-

Photobucket
erk, hello?
yeah, hari ni aku rase aku alien weyh.
tadi pagi ada latihan merentas desa tapi batal jap pasal hujan,
then dah pkul 9.15 tu cikgu cakap ada latihan, weyh, dah tu cikgu cakap pkul 9.30 dah kene ade kat sekolah balik, aku serious, 'har har' ade ke. orang yang sempat?
kau tahu kan aku budak temenggung, then dah aku sorang, cikgu buat ae tah, aku selambe je makan dalam dewan, budak laksamana tu dah pandang pandang, -.-
dah cikgu suruh larik tu aku dah bad moooood bagai dah-', masa larik tu aku jumpe someone. auww.
sape? takyah tahu, ohsem, dye lupe nama aku -.- .
tapi aku tak jumpa si kembar :D
dah tu, kau nak tahu tak? sumpah masa tengah larik tu, cikgu amzari dngan cikgu fikri selambe je buat aku jeles cakap pasal nasi lemak, aku bengang, aku belah dengan amyra.
dah nak masuk pristana tu, cikgu cakap laluan di- shortkan, eheh:)
semangat giler aku larik, at first aku ingat aku nak larik ikut pagar budak sekolah rendah.
tapi tak jadik pasal ada cikgu -.-.
mase dah sampai tuh, budak form 3 tengah rehat, ouh man, selambe jelah aku masuk kantin, pengawas dah pandang pandang dah, ape ingat aku budak pagi ke?
dah amik beg, aku ciaoo. last last aku pasang lagu, smbat earphone dalam telinga, tunggu punye tunggu, mak aku sampai pkul 10.35. grr, mase tu budak form 4 pulak rehat, aku jumpa geng hanif tu.

dah balik, aku tido, homework? babaiii.
bangun pkul 12 macam biaselah rush pergi sekolah.
dah sampai ade budak baru salam aku, tetibe je aku rasa aku baik -.-
//puii. dah tahu, dye budak kelas aku, eheh, dapat lah kawan baru.
pastu masuk dewan, asfdg lah aku cakap, aku dahlah penat, pastu cikgu potpet tanak berhenti,
dahtu ada kutipan untuk cikgu kamariah yang nak pencen.:)

masuk kelas math dah bye bye, selamat, phewwww.
masuk agama, har har, aku tido weyh, ustazah ajar pasal solat ape tah,
aku dah siap buat nota dah (:

sembahyang jemaah okeylah,
dah rehat, aku macam bangang je kantin tu -.-

then sivik, puan isma tak datang, apelagi? kepale otak aku dah pasang lagu teen top going crazy dah.
geo pulak datang, eheh, aku tak bawak buku teks dengan nota, ehem.
tapi masa tu ada mesyuarat satu murid satu sukan ape tah -.-
aku sesat kat bola tampar, dengan puteri dengan shahida dengan yasmin,
walaweyhhh, ade amyra. then camne tah aku boleh jadik AJK unit pertandingan bola tampar.
aku pun blurrr bapak lama lah kat situ,
dahlah aku tak pro dengan bola tampar -.-
cane pulak lah?
aku ingat aku stay bola baling rupanyaaaaa-0-
bm cikgu dah bagi kerja, nasib lah aku gud mud.
habis bm ada PJK, eheh,
aku pakai baju PJK, pastu khamis nanti pun pakai lagi, ni yang syokkkk macam mr bean.
tapi hari ni belajar, aku haram bawak buku teks, aku blur giler lah,
sampai yasmin tu mekak, aku baru sedar,
loceng bunyik je aku terus belah weyh.

ye, itulah hari ni,
ciki eh?

No comments:

Post a Comment