CRAZY

Photobucket
bounjour!
eceyh, baru tadi update kan?
lantaklah, blog sape?
now, aku nak citer pasal crazy,

i means crazy lagu baru teen top lah bukan nye i crazy,
//okey, aku memang giler\\
now dah tengok?
dah?
aweshomeeee!
tapi,
l.joe curang dengan aku duh -,-
dye kejar so hyun, oh my god!
sumpah aku tak jeles langsung!
bhaha! //terkena\\
but, mabe ade yang jeles kan?
latak korang lah,
and guess?
chun ji more sweeeettt lah!
oh myy myy!
sorry jae and l.joe, and c.a.p too :(
bhaha. tambah lagi sorang madu myung soo!
ngeh ngeh!
hehe, >,<
kau tahu?
aku suka suka sukaaaaa sangat tengok rambut chun ji,
sorry l.joe, kau num 2 kot?
c.a.p?
bhaha!
okeylah,
eceyh, aku agak kalau so hyun kat malaysia, mesti ljjangs serang dye kan //betul ke spelling aku?\\
//tak termasuk aku\\
and ricky, ahhh!
//awesome\\
dah dah,
aku dah start meng-crazy kat sini dah,
byeee!

2 comments: