helloo!

Photobucket
alohaaa babe!
oh yeahh!
finally dapat jugak update blog pakai laptop!
three words, one means
haha, gamba actually nothing duh!
hehe, just in case, korang tengok blog aku amacam?
okey tak?
kalau tak just tell me where i need to fix, then nanti i betulkan,
ahem!
blog aku cer teka lagu ape?
aha, sume tahu kan?
lagu teen top!

focus babe!
haha, kau nampak tak aphal aku letak gamba ni?
actually aku tak sentuh satu pun kerja sekolah, hehe,
nampak sangatlah aku tipu kan?
aku dah buat agama tapi math aku index pun tak tulis, mweheeheee, dear teacher, dont be mad to me

harhar
esok esok lah aku buat homework!
ehe, aku lupa nak buat 90+ facts pasal aku kat amyra hafidz, dear!
aku buat sekarang, erk, nanti, sekarang, eh, kau tunggu je lah!
bnow, tatataaaaaa!

No comments:

Post a Comment