Should I ?

Photobucket
assalamualaikum!!
//tetiba alim.
okie, first at all Happy Chinese New Year for the chinese lah,
takkan lah for me kan? //amende lah.
actually i tak perasan pun hari ni dah isnin, i ingat erk, ahad, means, erm pape je lah,
//cuti lama sangat, tarikh pun tak ingat
erk, hehe, memandangkan i tengah 'holiday' at gambang,
so, tadi sharp 12 a.m. resort bakar mercun, so,first ingat ape lah kan?
dah keluar usya kat balkoni, my uncle yang duduk atas tu pun keluar ntah cakap ape tah -.-
//tak yah citer lah

erk, korang tengok IP man?
erk, jangan lah wierdo if i told you, this resort takdek astro weyh,
seriois, takdek,

er, tadi bukak fb kali yang ke bape yang tak leh nak dikira dah,
then nothing yang best,
so, tekan home, news feed, usya sana, usya sini, //ceh, ape yang aku nak stalk?
then, bukak lah sorang budak smksu, then ade my classmate cakap ape tah kat dye,
and should i add him/her.
ah, jantina takleh bagitahu,
yelah, kan dah classmate? if kitorang ade group kat fb, satu group and i bukan friend dye?
cam ne?
erk dah lah dalam kelas dye suka buat muka, and and andddd, takyah citer lah,
eeeeeeii-.-
dah lah weyh, kepale aku serabut abcdefgggg hari ni,
semalam syok main kat funfair,
hari ni syokkkk sangat pasal kaki aku luka, serious aku cakap, sakit,
esok tak tahu pulak syok ke tak, //ayat.

erk, tataaaaa!
korang yang pergi holiday jangan kupa souvenir untuk aku eh?
kalau korang ingat aku lah =.=
//tak malu. kay, gurau.
byeeeee!

No comments:

Post a Comment