99 facts about Nur Fadzlina

Photobucket
hell yeah,
aku baru ingat aku kena buat 90 erk, atau  facts pasal aku for this makcik, eheh, amyra. macam aku janji kat kau, nah bace
tapi kau paham paham jelahaku type je, kalau yang rajin nak kenal aku,
dipersilakanlah untuk membaca


  1. orang panggil aku fadz atau pun fadzlina atau nana atau lina tapi aku prefer fadz atau fadzlina lah
  2. orang ramai tak tahu nama penuh aku Nur Fadzlina Fadhilah binti Ellias, even family aku pun ingat name aku Nur Fadzlina binti Ellias
  3. aku lahir 15/09/1998
  4. oang tak caya umur aku 14 -,,-
  5. nenek aku cakap aku ikut atuk aku,aku panas baran weyh, so beware,
  6. perangai aku sebijik pun tak ikut mak ayah aku, kebanyakan ikut makcik pakcik nenek aku
  7. cikgu panggil aku fazliana and dalam senarai nama, nama aku fadzliana, -.-
  8. dari darjah 4 sampai sekarang, aku setia dengan tunas puteri atau pandu puteri
  9. markah bi aku lebih tinggi dari markah bm //bleh.
  10. aku ade satu account je fb
  11. aku tak pandai guna tumblr,'_'
  12. aku kaki shopping
  13. aku pernah pakai iphone tapi dah jahanam, so, aku pakai samsung galaxy S plus sekarang
  14. prefume aku hello kitty //facts.
  15. aku pernah ada iPod warna pink tapi dah hilang, mak aku hilangkan
  16. cover handphone aku sekarang warna piunk weyhh,
  17. earphone aku sekarang hello kitty
  18. aku takleh makan udang tapi aku bantai and lastly nanti badan aku sakit sakit
  19. aku suka vanilla, dulu, sekarang coklat.
  20. suka buli abang sedare aku but lastly aku yang kene bully balek -.-
  21. aku tak suka kasut putih, //pui. susah giler nak basuh
  22. aku tak pernah main game kat fb//serious.
  23. aku punye laptop brand compact warna hitam
  24. iPad aku warna putih
  25. aku dulu minat pink tapi sekarang tak
  26. aku selalu berebut dengan adik aku pasal tv kat bawah, apdahal tv dalam bilik tak bukak bukak
  27. aku tak pernah join kelab seni,
  28. aku benci seni
  29. buku tulis atau pun buku nota kecik tu selalu jadik mangsa conteng aku//haha.
  30. waktu pendidikan kesihatan adalah waktu tidur aku dalam kelas -.-
  31. aku pemalas, //take a note
  32. tinggi aku last check 160 cm, berat tak ingat.
  33. rekod koko aku tahun lepas sucks!
  34. aku tak pernah kena penalti lagi. //alhamdulillah.
  35. aku tak suka orang panggil aku lina, tapi whatever
  36. beg sekolah kesayangan aku is 'playboy' 
  37. tahun ni aku pakai beg x-zone pergi sekolah
  38. aku satu kelas dengan musuh aku tahun ni ;(
  39. kalau waktu UPSR haritu, aku duk depan and bleh, pengawas periksa tu sikit sikit pandang paper aku -..-
  40. aku tak suka beratur, so, aku suka berebut,
  41. aku tak pernah masuk puteri islam
  42. aku tak suka tunggu tapi aku suka buat orang tunggu,
  43. kalau dalam kereta aku banyak tido dari bercakap
  44. aku selalu guna gooogle chrome //itu fact ke?.
  45. buku sekolah aku sume tahun ni aku balut buat kali peratama pasal cikgu SPBT tu cikgu KH aku weyh,
  46. aku benci Kemahiran Hidup
  47. aku nak masuk perdagangan tapi last last masuk ERT pasal budak laki tanak masuk ERT
  48. aku suka tido kalau waktu periksa, pasal aku jawab kejap jer, //nampak sangat bantai jawap.
  49. kalau periksa, dari darjah 5-form1 apsal aku duduk depan?
  50. aku tak pernah naik bas awam sorang sorang unless ade makcik aku or abang sedare aku
  51. aku di- over protective kan abang abang sedare aku
  52. mase aku lahir, doktor cakap aku laki tapi last, aku perempuan :D
  53. aku tak suka orang yang gedik
  54. orang cakap aku sombong kat sekolah
  55. aku suka bukak fanfic
  56. aku tak suka orang yang sibuk personal matter aku
  57. kalau dalam kelas, dari tahun lpas aku duduk sebelah puteri and duduk kat belakang.
  58. tahun ni baru first time aku tak bawak buku, -,- //naseb tak kena penalti.
  59. aku tengah giler kat x-5
  60. eyh, aku taksuka blog yang invited reader tuh, suruh aku bukak tapi private kan -,-
  61. aku tak suka sekolah petang tapi kene gak sekolah petang.
  62. aku dah tak minat rambut c.a.p //facts ke?.
  63. aku tak suka blog yang background dye liplap liplap
  64. aku tak pernahh fail lagi from tahun lepas
  65. aku tak suka classmate aku yang bernama //secret.
  66. aku takdek crush lagi tahun ni //bantai ejaaa.
  67. aku kene banyak minum air, kalau aku tak cukup air nanti hidung aku asik darah
  68. selalu cuai letak fon mane mane tah.
  69. iPad aku penuh gamba tumblr.
  70. aku tak minat sangat angry bird
  71. ringtone untuk mak aku, aku set lagu kiss kiss, kim hyun joong
  72. aku lebih suka makanan nenek aku masak dari orang lain,
  73. ahh, aku suka teddy bear yang cute
  74. kalau pergi mall, tempat wajib aku pergi is stationary station
  75. kalau aku nangis, aku lebih perlukan air
  76. orang cakap aku takdek perasaan -,-
  77. aku lebih perlukan air dari makanan
  78. aku suka tangguhkan homework aku
  79. tahun lepas buku english aku 2 semester buku terbaik
  80. seingat aku tahun ni aku makan roti hari hari kat kantin pasal aku tak suka nasik, mee ape tah tuh.
  81. har har, orang cakap muka aku muka player, so?
  82. orang cakap aku sombong
  83. aku tak pernah duk depan sekali dalam kelas
  84. aku tak pernah kisah pasal orang
  85. kalau merentas desa, aku selalu larik dengan kawan aku, never be alone :)
  86. tak kira luka kecik ke luka besar ke kalau kat kaki, nak gedik pakai plaster jugak padahal kecik jerh luka tu
  87. dari tahun lepas, tahun ni baru sekali aku buat nota pendidikan kesihatan tu,
  88. waktu seni, waktu boring aku
  89. kalau aku stress kat rumah, aku pasang USB kat tv aku, pastu pasang lagu kuat kuat sampai mak aku cakap  bilik aku macam kelab -,-
  90. aku tak kenal jiran sebelah rumah aku
  91. aku tak suka orang yang bajet english, kita malaysian kan?
  92. aku takleh minum air gas banyak banyak, nanti hidung aku memacam,
  93. dulu aku tak minat lagu no more prefume on you >teen top<
  94. dulu aku tak minat l.joe.
  95. bias pertama aku is lee gi kwang
  96. antara drama terawal pertama aku tengok is Sungkyunkwan Scandal and He's Beautiful
  97. drama jepun 1 yang aku tengok is erk, my boys kot tajuk dye, ade chikaro,
  98. aku macam abcdefg kalau math
  99. . erk, dah cukup kan?
    harhat, sape lah yang sanggup bace?

    No comments:

    Post a Comment