Saturday Night!

Photobucket
okey, now aku nak citer pasal Saturday Night aku tapi bukan pasal friday night katy perry oke?
tarikh aku rase aku dah lupe!
tapi aku ingat malam lah,

mase tu aku rase aku turun ingat nak tengok tv pasal tv bilik aku takdek astro,
so turun,
dah turun pkul bape tah mak aku tanye aku pasal The Partner,
muke tak salah aku cakaplah citer tu dah abes,
padehal dalam hati,
oh gosh! mama tengok!
omoo!


then yang aku tahu kat KBS tu ade citer The Queen Return kot tak silap lah,
then citer tu tak best =,=

aku naek and whatt! pkul 12 a.m oke?
adek aku semak ps2 dye kat bilik mak aku,
aku dengan mak aku pulak rebut iPad
kesian henfonlah~ //muke tak salah\\

then, dah rebut rebut mende alah tu,
kau nak tahu pkul bape kitorang tido?
its 3.40 a.m
bhahaha!

ahad?
aku bangun pkul bape tah, bukak pintu tengok bilik mak aku tutup lagi,
so aku bia pintu terbukak sambung tido,
just bagi isyarat aku dah bangun -,-
kau nak tahu aku bangun skali lagi pkul bape?
2.45 p.m.
bhahaha!
rajin kan aku?

so, subuh tah memane tah!
haha!
then, pegi umah makcik aku,'
adek aku bocorkan rahsia!
//puiii\\
then, mak aku balek, aku tinggal kat umah makcik aku,

sorry: aku bosan so nilah jadik, key?
kawaii facekawaii facekawaii face

No comments:

Post a Comment