No Title Maybe?

Photobucket
hye dear!
tak sampai 10 minit, i dah update! ;p
ye ye je kate takdek ide but ??
okey, i'm bored no level lah i bet~
okey, i know macam budak tadika padehal tahun depan dah form 2 dah! -_-
seriously,i dun have any ide to du anything,
maybe i perlukan astro dalam bilik i?
supaya hari hari tengok tv?
bhaha! memang takdek meaning lah kan?
coz you know my mum?
*dah ade tv pun tak sedar untung?*

and i nak citer ,
erk jap,
citer?
jap, i nak post panjang panjang panjang panjang!

pape jelah, but i bet 'membebel lebih sesuai kot~
//puii\\
since cuti ni kerja i just online, tv, online, tv,
till my mum ask, 'tak boring ke hadap laptop 24 hour?'
and nak tahu my reaction?
macam biaselah innocent face, -.-

hang out?
oh gud,
this is a veryyy guuudddd idea but,
nak hang dengan sape?
@ amyra?
geez, this unnie ah,
you've changed your phone number, and how dare you dont tell me?

and for korang,
please jangan mengamuk key?
coz didn't i told you that i want to bebel panjang panjang panjang?

tomorrow isss sunday?
boo?
dah sunday dah?
and for u all yang dalam mood makan angin tak berhenti henti ni,
ingat ye sekolah dah nak start?
//puii\\
and tomorrow?
i should follow, erh, nevermind, forget it,

Shopping?
uh em gee, why i tak penah fikir about this huh?
ouh, i wish esok i nak ajak my mum keluar beli cd?
yes, cd,
i nak ajak my mama to go to Jusco actually speedy,

and

SCHOOL?

bhooo?
dah nak ah?
OMOOOO!!!!

buku sejolah (textbook) i tak tulis name lagi,
lagilah buku yang baru beli semalam?
ouhhemmgeee,

seriously, semalam mase i check my name at notification board,
i'm in 2 Amanh andddd, anddd my enemy are is in my clas?
bhoooo!
i think u rase nak larik from 2 amanah and masuk 2 budi or 2cekal,
why?
coz ade my twins amyra,
and if i tak silap,
makhluk yang buat i benci dye 2 orang are in my class,,
oMG!!!
cikgu farhana! i tanak duduk sebelah dyorang!
and umar mukhtar a,k,a orang minyak are also in 2 amanah,

The Earth Are Spinning, dude?

ahh! this topic make me loose my mind,
and i think i'm stip nagging!
this topic make my mood spoiled -_-

okey, stop that topic and i nak citer pasal hari ni,
serious, korang caye tak i and my mum tido at 5 a.m semalam?
and my mum bqngun pkul bape tah,
she's went to pasar tani wif my younger bro on 11 sharp i bet
and me? bangun pkul 1 p.m,
uh, dun made your suprise face key?
its true,
im, im loveee to wake up on the noon!!

and tadi, my dad balej,
and he chase me?
from the tv and asked me to watch tv in my room!
grr!
naseblah bilik i ade tv, ade jugaklah citer dream high,
and i wish i have astro in my room,

my bro?
he?
aigoo?
ps2 for 24;7
isy,
when he stuck on his game,
he will shouted for my help
and dun say thank you?

yesterday?
night,
me, bro and mum just loitering wif mak family,
and guess?
we ate Domino Pizza's at night!
OHMYGOD, camne i nak kurus ni?

and tuesday, my abang long, haafizh,
he asked me to join him wif angah and mizan to mid valley
for hangout?
and i think he actually wanna me and mizan to buy him domino's again -_-
i dun think i will go,
but, if im in ma mood,
i will join,

okey, i know, im bebel toooo longgggg!
and
just wanna say bye bye!

*freakin bored aite?*

No comments:

Post a Comment