- I ADMIT THAT!-'

erk-.-
key,fellas!
ni blog dua aku!
blog dua?
erk-,-
entahlah aku pung tak tau ni blog bape!
blog test-ing, blog pape jelahyang laen tu dah, dah,*ayat saspens*
dah innalillah!
oke, qku tipuuu!
blog lame tu?
dah serabaiii sangat,
so aku delete,
nanti tak lame lagi tangan menggataii undelere balek-_-
al-maklumlah, blog kalau nak delete,
nak 90 dayslah itulah inilah,
eehh, jap!
pahal tak 49 days hah?
oke, tu citer!

erk-,- key,
fadz straight jelah ek?
ni memanglah blog,
tapi ni blog penuhh dengan confession i!
get it?
maknanya, blog ni, blog luahan hati aku*ayat bangang*

erk-.-
pape jelahkan?
janji aku bahagia kan?
kau tahu?
ape itu I ADMIT THAT?
itu maknanya SAYA MENGAKU!
erm, makne dy act laen,
tapi pandai pandailah korang tanye pakcik google kite (:

oke saya ngakuuu!

1- Saya Pemalas,

oke, ni sume korang pun kan? ngaku jelah weyh,
tak yah malu, aku pun sama ;)
oke, ade ke orang yang tak malas?
boleh akutahu tu sape?
nakm jugak kenal oranf yang rajin!
back point!
ape yang aku malas?
malas baca buku!
malas disuruh!
malas nak , nak kemas umah!
erm-.- banyaklagilah!
tapiii tu sebahagian!
antara part yang aku benci is

sume yang berkaitan dengan kain,
basuh, lipat, jemur, gosok, pape jelah~|

part masak,
aku betul benci bile,
potong bawang, mate aku saked~
panaskan kuali, aku benci dapur gas
tunggu kuali panas, pahal lembab sangat?
goreng, tak sukaaa! minyak tu mercik!
and the others tapi aku suka kacau jew
kacau ape? alah, kacau masakan tuu ;')

banyak lagilah!

2- Player?

muke fadz ni muke player ke?
act, maneade laaa weyh!
coup pun tak penah!
lagi player?
bia betul tunggu betik tu masak?
*ayat merapu*

3- K-POPPERS,

ahaha!
nilah aku suka!
aku memang minat kpop!
esspecially RAIN!
erk-.- tapi dy dah tua kan?
tapi takpelah,
janji akubahagia?
lagi satu aku minat pasal,
kalaukpop tu, kalau laki,
sume handsome and awesome!
*setuju takkk?*

4- Boyish?

erk-.- nilahtopik bangang kan?
aku memang boyish pun
pasal, nak tahu?
duluuukann,
keluarga Abu Bakar Khalid kan,
ade bebrape orang cucu perempuan je tau?
yang aku ingat just kakak shakila, kak syaidatul and last aku!
so, kami tiga jelah perempuan!
tak caye?
and aku paling muda!*bangga*
yang lae, sumee laki,
anak mak, anak mummy, anak u.lee, anak makcik pakcik aku sume laki je tau?
and tak pasal pasal kami tiga TERikut boyish~.~
tapi sekarang ?
aku tara tahula!
aina cakap aku cam ni,
abg sedare aku cakap cam tu,
as usual, as long, aku bahagiaaa!

erk-.- akurase dahhh bergunung aku taip dah ni,
kau perasan tak header aku?
aku buat sendiri?
nak korang punye?
just bagitau aku kat fb atau twitter atau mane mane yang korang kenal aku,
and insya allah kalau aku perasan, aku bukak,
btw, header aku lawa tak?
kasi jujur eh?

No comments:

Post a Comment