1st Time Eat Steak?

Photobucket
bhaha!
now kau daha bace kan atas tu?
yang besa tu?

FIRST TIME I EAT STEAK?
bhaha!
kau taukan steak tu ape?
steak tu daging kan?
ahah,
and this is my 1st time to eat a steak so, aku tak tahulah ape rase dye,
*ceh, entah entah mase aku kecik mak aku sumbat daging dalam mulut aku //puii\\
*speaking bhaiii*

tak caye ni first time aku makan steak?
okey, tak caya?
selame aku kat bumi 13 tahun,
gamba tade kaitan tapi kau tengok bape yang on9 seko pun tak tegur!

aku tak tahulah ni kali ke bape aku makan steak --,--
and just waitlah aku citer nanti
aku chat dengan
tade kaitan oke?
@wawan @naim and @fara dina

@wawan : kauuu! jangan carik pasal eh?
@naim : babe! sorry aku tak dapat tolong kau, aku pun rafisya yang bagitahu

@fara dina : Dear, Thanks chat wif me,

aha, jangan salah paham oke?
@wawan @naim budak dua ni klas mate 1 d aku, so, nothing oke?

pasal steak tu nantilah aku citer -,-

No comments:

Post a Comment