I'm Back! [II]

Photobucket
helluu derrr!
bhaha!
assalamualaikum yaaa makhluk allah sekalian!
*ayat aku-_-* //pui\\

okey,
now kau nampak tak tajuk atas tu?
i'm back!

yes!
i'm back!
ahah, bukannye dari mane pun ;p
dari Desa Coalfields!
bhaha! cam jauh sangat dengan saujana utama ni kan?
padehql larik pun sampai kan?

part II?
geez~
janganlah buat muke 'terkejut' nanti tak lawolah awakk!
*bapak gedik*
alahai,
ni aku malas citer lah--'

now,
esok?
elok elok je kan sekarang 11-11 p.m?
ouh, footer time aku tu nak kene maki tuu,
//merapu\\

esok?
aku nak beli bukunsekolah,
ya! BUKU SEKOLAH!
bapak kejap aku rase cuti?
cuti?
hari hari aku online, sampai dah tak tahu nak buat ape dah -,-
nanti bukak sekolah,
jarangleww aku online,
more, aku form 2 tahun depan.

so, kene fokus for PMR,
//puii\\
hari tu aku try bace buku genius ape tah name dye,
tak silap aku buku komsas bm form 2 genius budak sepi kot lebeh kurang tajuk dye~
citer dye sikit pun aku tak paham,
sumpah seriously,
aku bace pusing, pusing buku, //puii\\

PMR?
haha!
budak 96'?
ape cer bhaiii?
bape a?
abang sedare aku?
entah, lantaklah dye //muke tak salah\\

erk-,-
aku rase dah bape manyak dah aku merapu dah ni,
aku nak edit buku S.A.F
buku ape?
esok aku citer, aku letak gamba sekali,
okey?

Amyra, Hang Out?
tengok dululah, aku dahlew tade num fon kau,
kau pun dah lupe num fon aku -_-

BTW, aku sekarang dah giler lagu Lee Seung Gi
tak silap aku tu tajuk dye,
OST my girlfriend is a gumiho,
okey,
aku tahu,
lagu lame, *tahun lpas*
tapi entah apsal aku suke sangat pun aku tak paham -,-
park dong ju dalam citer tu hensem bhaiii,
key,
nanti jeles pulak bias bias aku yang laen, ;p //puii\\

*bapak perasan kau fadz!*

No comments:

Post a Comment