Home,Saujana, I'm Back!

Photobucket
haaa!
nampak tak tajuk besar aku?
*besarlah sangat*

okey, tajuk cam luar biase je kan?
bhahahaaaa!

okey,
i'm home and saujana, im back dear!
bhaha!
nak tahu mane aku pegi?
aku citelah tapi singkat jelah eh?
actually aku dari ahad kat umah umi atas sebab yang korang takyah tahu, key?
kat mane?
alah, 'jauhhhhj sangat!'
mane?
just Desa Coalfield,
alamat tayah semak nak tahu oke?

bunyik macam 'jauh sangat' aku pergi kan?
alahaaai fadzlina-'
kau berjalan pun sampai saujana tapi berjamlah--'

then, aku rase aku ni 'homesick'
oh tidakk! bukan homesick tapi 'roomsick'
bhaha!
aku rindu bilik aku yang aku rase theme dye bulan ni is e.l.f kot warne biru,
katil, aku rindu tengok shin chan kat pintu aku,
bunny kat atas bantal aku,
headphone untuk aku elak dari kene bebel dengan mak aku, *kantoi*
tv bilik aku,
dvd pun aku rindu?
and mosttt i missed is my bantal!
bhahaaku tak tahulah pahal tetibe aku rindu bantal aku,
tapi serious,
aku balek tadi aku ingat nak update terus
tapi 'ter'tengok My Girlfriend Is A Gumiho,
then, turun 'ter' makan pulak,
alahaiii,
then aku bukak gudang ajaib aku and,
'gud!' adek aku 'ter' makan makanan aku,
naseb kau dah tido kalau takkk,
is isy isy--' lebam mate kau, makan makanan aku-'
*cakap jelah 'ter' tu sebenanye nak kan?*

so, Saujana! im back!

cuti?
dah nak over dah bebeh!
bagus,
aku kapur kasut pun. tak lagi,
buku teks pun tak tulis name lagi,
ape pun takk boleh!

tata!

No comments:

Post a Comment