tsk -,-

Photobucket
okey babe!
wuss up!
miss me?
bhaha!
ade kaaa?

Tumblr_lve4381v6s1qjpr3co1_500_large

dudee!
amek kauu!
i love you?
ouh tidakkk!
//haha! aku start merepek\\
look, blog baru aku!
okey ke?
mane aku dapat inspirasi?
again, inspirasi bukan inspirit okeeng?
*ayat alien aku*

now, aku tengah mengira hari untuk cuti, why?
pasal aku nak cuti lahhh!
haha!
bagus kut ayat alien aku?
bhaha!

kau nak tahu ape plan aku?
no, family plan aku!
haha!


GAMBANGGG! WAIT FOR MEE!


means, aku pergi gambang lah,
memandangkan cuti bape hari hah?
aku agak cuti ni mendendami aku lah pasal homework semestinyaaa kill meeee!
okey dah diam, aku tak tahu pahal aku rajin pasal h/w sekarang, :]
tapi masalah aku satu je!
mathematiccc!

dear mathematic,
sorry, if i've fallen in love with means i'm crazy or i'm a math lover on that time!

bhaha!
itu dyee!
mathe matic aku -,-

now?
aku lepak umah nalisya,
nope, bukan lepak,
but buat homework,
yeah homework sivik!
yang nak research ape tah menatang ape tah -,,-
aku dah nak nangis dah buat homework ni,
kalau tak dapat markah, agak agak kau ape jadik?
memang aku menangis kut!

so, ape yang aku buat conclusion is
aku tengah online kat umah nalyyyy!
bhaha!
aku tahu conclusion aku cam hape tah, but serious, aku dah tengah tahap boringggg!
memandangkan aku erk, dahlah panjang beno aku merepek ni!
byeeeee byeeee!

No comments:

Post a Comment