MAMA LEAVES ME =(

alohaaaaawaaaaai :3
*ayat kau takle pelik lagi fadz?*

peopleeee how's ya dayyy?
*sorry, ayat aku memang panjang ;3

sape yang baru habis mid-year exam,
hows ya result?
me?
hikhik, ;3
straight B aku dapat :3

okayh, dah larik tajuk dah.
errr, korang yang kenal fadz memang tahu lah ape yang terjadik kat saya?
yeah, pada 4/6/2012 i lost my mum :(




seryes time tu fadz kat redang dengan geng SMKSU,
malas laaaah nak cerita.
but time masa fadz sampai rumah, jenazah mama was there and i saw mama like 'tersenyum'
and aunty shasha told me, that mama passed in her sleep with smile.
that's what i need to strong cuz she's gone with a smile on her face,
thats mean she's redha with her life :)


and i have to keep smile cuz i'm not alone. :)
thanks myra, far, yas and shahidah and the others coz give me semangat untuk teruskan hidup :)

after that school holidays,
aku tak datang sekolah 3 hari, monday, tuesday, wednesday,
dalam masa yang aku tak datang, ramai yang faham aku :D
thanks guyz.'

lepastu masa last sunday, ada kenduri kat rumah uncle aku,
and cikgu farhana, cikgu ain and cikgu jihadah datang,
seryes aku touched sangat sangat :(

haritu jugak cikgu intan, cikgu latifah and teacr suhaily datang.
ayat cikgu memang buat aku touching tengah hari butaaa. :3

now dah 12 hari dah mama takdek,
rasa macam kejap sangat.

khamis bila aku datang, ramai yang, "fadz, you'reeeee backkk!"
and i was, 
realllly really touched :(


hari jumaat pun masa datang sekolah ramai bagi strength to me and i was likee "thanks guyz".
aku jumpa puan fauziah, and yeah, macam biasa cikgu tu selalu bagi aku kuat :)

pastu kan, kat twitter pun ramai yang 'keep strong fadz ';)
i will try.


"Dear Mama, I'll Always Love You,
Please Be Happy At There With Papa:)"
                    
            *your lovely daughter, 
                 
                     FADZLINA


er, dah panjang melalut dah aku ni, lagipun aku tanak citer, pasal nanti aku nangis sendiri :(
byeeee


BTW korang sedekahkan lah al-fatihah tu my mama, kay?

No comments:

Post a Comment