KK, i'm hereeee :D

Photobucket
salam and annyong guys :3
okie, macam lah yang korang tahu kan aku tak sekolah, tsk, tsk T^T,
teruk giloks kedatangan aku bulan febuari ni -,-' //fadzlina, fadzlina, sight.
aaa, takpeklah tu nanti nantilah aku citer, lagipun bukan adayang nak dengar kan? :3.
aaaaaa, nenek aku habiskan air twister aku -,-.
tsk tsk T^T, sedih giloks lah, :(
err, //haktuihh.
kau tahu tak aku rasa cam aku kat planet lain, planet?
yeah, karang bumi, tak ke pelik lagi ajaib?
tsk, aaa, aku punya badan dah asfdghijkl dah dalam flight,
//haktuih. dua jam setengah kau duduk,
pastu aaa, takleh tido, sumpah wierdo, dalam flight dari pkul 7 am.
9.30 baru sampaiii. :3
aaa, baru aku ingat, kat sabah ni zohor awal kan?
tsk, pkul 2-30 p.m, nanti uncle cakap nak pergi pasar philipinnese,
//ejaa ayat tu tah betul ke tidokk. :3
k, boiii,
aku nak tido, tak sekolah, ponteng, tata :3

No comments:

Post a Comment